Saturday, April 24, 2010

Save the pipecleaners!

Acum doua zile, am facut putina ordine prin raftul de pipe si tutunuri. Am vrut sa vad cate pipe am de reconditionat, mai ales ca astept reamer-ul acesta si vroiam sa vad cu care pipa sa incep "Marea curateala".

Tot atunci am curatat cateva pipe mai serios, urmand sfatul lui Zubris, postat aici.
In rezumat, in loc de perii de curatat, pentru igienizarea tenonului se pot folosi betele pentru frigarui, cu vata in varf, tot ansamblul putin udat cu saliva sau in cazul meu cu putina solutie de curatat pipa.

Rezultatul: dintr-o pipa half-bent am scos o gramada de mizerie, grudron amestecat cu diverse reziduuri, resturi pe care in mod normal peria de curatat nu le poate lua complet.
Deci, daca nu mai aveti perii sau doriti sa curatati mai bine tunelul de fum, urmariti filmuletul si incercati aceasta metoda de criza:)

No comments: